26 Aralık 2016 Pazartesi

Tutsak

Ne zamandan beri yazmıyorum? 

Yazıp yazıp siliyorum veya yazıp paylaşmıyorum.

 Neden? 

Korkuyorum. 

Neyden?

Kendimden mi, yazdıklarımdan mı, senden mi? 

Senden mi, senin düşüncelerinden mi? 

Hiçbiri değil mi?

Her sorunun cevabı var mıdır mesela?

Peki her cevap bir soruya mı aittir?

Konuşmalar hep kelimelerle mi olur?

Sen bakışlarınla hiç konuşmadın mı?

Her yol bir yere varır mı? 

Sen hiç nereye varacağını bilmeden yola çıkmadın mı? 

İnsanın hep bir amacı mı olmalı? 

Amaca doğru koşmalı.

Peki sonra?

Hep bir kuralı mı olmalı hayatın yoksa yaptıklarımızda özgür müyüz ki?

Özgürlük nedir? 

Sen hiç özgür oldun mu? 

Bir yerden ayrılmak istediğin halde kalmak zorunda kalmadın mı? 

Konuşmak istemediğin kişiyle saatler geçirmedin mi? 

Yapmak istemediğin halde bir işi sürekli yapmadın mı? 

Peki soruyorum;

Özgür müsün tutsak mı? 

2 yorum:

  1. "Delice sorularla benim küçük karabalık Özge'm yazmış. ♡♡ okumak ve düşünmek lazım ;) " dedim ve face imde paylaştım.
    Özge senin sesini buradan duymak iyi geldi hele de böylesi sorular... Tam da benim ? İşaretlerime karşılık gelen cevaplar gibi olmuş yazınla buluşunca mutlu oldum. Benim ? İşaretlerime cevap olmak beni kendime getirmek diyeyim sen anla. Seni sevgi ile öpüyorum küçük karabalığım. Hep aydınlık hep mutlu ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin yorumların yüzümde gittikçe genişleyen gülümseme bırakıyor. İyi ki yorum yazdın çünkü iyi geldin minelse, iyi ki geldin sayfama :)) sen de hep mutlu ol, tanımasam da bunu fazlaca hak ediyorsun hissediyorum :)

      Sil